الخميس، 12 يناير 2012

الدرس التانى-:: تثبيت الومب سيرفر وواجهه البرنامج ::-

صوره

اول حاجه احب اقولها بجد انا مبسوط جداااا جداا برودكم من الدرس الاول وتشجيعكم ليا وان شاء الله هاعمل كل اللى هاقدر عليه عشانكم وفى معادنا اليوم هنكمل مع بعض دوره


عمل سيرفر محلى على جهاز شخصى


صوره


هنبد فى الدرس ده باذن الله اول الدورس المهمه فى الدوره كلها فى الدرس ده هنتعلم ازاى ننزل برنامج الومب سيرفر من على الموقع الرسمى للبرنامج وانا اخترت برنامج الومب لانه اهم حاجه بيدعم php_5 وديه اهم حاجه وهنشرح واجهه البرنامج وازاى نقدر نشغله بوصو احنا هنطول ليه انا هاسيبكم تتفرجو على الدرس وانا شاء الله يعجبكم الشرح
وتسفيدوا منه



البرامج المستخدمه فى الدرس :
1_ برنامج الومب سيرفر وانا نزلت البرنامج فى المنتدى هنــــاا
2_ برنامج محرر لنصوص وهتلقوا البرنامج هنـــاا
3_ برنامج الموزيلا فايرفوكس وده الموقع الرسمى بتاعها نقدر ننزله من هنـــاا

 
 
حجم الملف
17.42MB
امتداد الملف
MOV
يجب تنصيب برنامج QuickTime 7

تحياتى
SHaBaYeK

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

صفحتنا على الفيس بوك